ponedeljek, 15. september 2008

PONEDELJEK! ŠE 2 CELA DNEVA IN ŠE 3 DNEVI POUKA!

Ta teden pa se je že začelo odštevanje do...LONDONA!!!
Ampak, danes je začetek tedna, PONEDELJEK!

Groza! Cel dan me boli glava! Pouk se danes celo ni tako zelo vlekel. Nalivala sem se z vodo, pa se nisem mogla znebit glavobola. Šla sem ven, nič bolš. Skuhala sem si čaj! (Ves čas hoja na wc!XD) Spila vitamin C. Jedla sadje. Vraga! Šla sem za 15 min spat, BOLJE! Ampak še zmerej ne čisto, ampak vsaj tko zmerno, da sem lahko naredla vse za šolo. XD. Tko da, zdj pa pišem tale post, mogoče bo zadnji za tale teden (ali pa tudi ne=0), potem pa upam da naredim reportažo iz Londona =0). Da bo mal konkurence A. =0) Ane?=0)
Edino kar je, mi gre pa na živce to, da folk od mene ves čas pričakuje, da moram bit dobre volje, se smejat, hecat...XD! Sorry, včasih sem ZGONENA! No, mogoče pa sam jst mislm da morm bit fajn volje=0)! NO, mislm da je z obeh strani enak! Sicer pa, včasih pomaga=0)!
Torej, zaključujem. Zdej bom šla v sobo, se stuširala in šla spat-2 H PREJ KT PONAVAD=0). Da se za jutri naspim. Aja, pa še A. me bo prej poklicala. Bova eno žensko/sestrsko udarle=0) Ane?=0)

No, lahko noč=0)!

3 komentarji:

Ana pravi ...

ej

mene je tut dons glava bolela, verjetno je to od nedeljskega vetra

pa tut js se danes v službi nisem nič smejala, ko se drugač vedno, pa so me pol vsi spraševal, če sem slabe volje

Katja pravi ...

uuu, komi čakam na poročanja iz Londona. Za kolk časa pa greš?

tigr92 pravi ...

A: hej, vsaj ena stvar da se vid da sva sestri=0)

K: grem v četrtek-to bo "potovalni dan", potem pa za vikend, ponedeljek je pa spet "potovalni dan" oz. vrnitev domov, tko da ni me 5 dni, ampak tm smo pa pač tko da okol hodmo 3 dni=0.