sreda, 30. julij 2008

Hancock, smeh, debate, ...Zaključek?-Brez komentarja!

Torek, dan za kino! Sreda, dan za relaksacijo!


Kaj je na sporedu? Hancock! AKCIJSKA KOMEDIJA!
Všeč mi je bil! Ne vem pa zakaj sva se večinoma samo midve z A. smejali, a drugim ni smešno???=0) Meni je bil všeč, ker je AKCIJSKA komedija, z veliko dogajanja, predvsem pa (skoraj) brez romantičnih filmskih vložkov, ki morajo "popestriti" skoraj vsak film...zdi se mi, da ima tudi kar lepo sporočilnost (če jo hočeš videti), vmes sicer en odlomek ful razvlečejo, pomojem čisto nepotrebno, ampak ok, v celoti mi je (bil) pa všeč!

Družba---?...odvisno kako vzameš. 1/3 ok, nad 2/3 razočarana. Polomija.
Kaj vse se zgodi v enem letu. In to samo ker mene ni več zraven...=0) No, še dobr da me ni zraven. Saj "samostan" se med letom kar obnese, imam vedno vsaj dober in resničen (in utemeljen!!!) razlog zakaj "jst dans ne morm da bi se dobile", "Aja, a v trgovino? Joj, ej učne mam!", "Kam pa? A v Tavrusa? O ne, ke pa že ne, pa tut tko ne bo šlo, mam učne!", "Pa vedve se vedno spomneta tkrt ko jst ne morm, dans mam glasbeno..."
No, glede stilske preobrazbe mi je čist useeno, ampak mal sem pa razičarana, nad "cilji, vrednotami", in splošno nad mišljenjem o vsem mogočem početju...ki se ga prakticira samo zato, da v določenem obdobju (mesec ali dva) ugajaš določeni družbi, ups, zato da te "sprejemajo", ker dandanes moraš biti res tak, kakor od tebe zahteva res vsa okolica in predvsem tvoja kvalitetna (odvisno po čigavih merilih) družba.

Počutila sem se nenavadno "normalno", čeprav se mi pogosto zdi, da jaz kdaj odstopam od kakšnih "meril" besede "normalno". Ampak včeraj sem bila pa res "normalna"! Hodim v šolo (vaaaaauuu), in to celo redno (ojeeej, kako lahko sploh še živim), bila sem celo prav dobra (Kaj?), kar sicer na škg sploh ni nič posebnega, okrog hodim "oblečena" (čist po nepotrebnem, glede na to da mi je zato še pozimi res vroče, ker imam namesto poletne mikice topel puli, v kino grem pa v majici, ki pride še čez pas pri hlačah, in ima ovratnik skoraj ob vratu, ojej, čist brez dekolteja), staršem rečem mami & ati (kr sploh ni več moderno, ker moraš obvezno rečt fotr pa mt, kadar si jezen še vse pridevnike, ki se jih naučiš v avtobusnih klopeh), in ob večerih sem doma, pijem brezalkoholne pijače, ne poznam folka iz okolice Domžal, Lukovice, Moravč, in ostalo Co. ki jih imaš čast spoznati na raznih okoliških veselicah, in nasploh pred mano (po mnenju nekaterih) res ni nobene prihodnosti!!!

Halo, ljudje, stara sem 16 let!
Zakaj bi se morala nalivat, da bi bila dobre volje? Dobre volje sem lahko vsak dan (oz. večinoma sem)! Zakaj sem lahko na morju preživela 1 napozaben teden duhovnih vaj, bili smo (zelo) dobre volje, res veeeliiikooo smo se smejali, skupaj kuhali, hodili na plažo, plavali, se potapljali, pa nihče ni imel potrebe, da bi se moral nalit, zato da bi bil dobre volje! Zakaj so lahko pri skavtih vedno vsi trezni, pa se vseeno do konca zabavajo? Zakaj obstajajo razna športna društva, kjer se ljudje družijo, zabavajo, koristno izkoriščajo svoj prosti čas in predvsem doživijo neverjetne stvari?

ZATO KER SO NORMALNI! KER SO TO KAR SO, KER LJUDEM POKAŽEJO KAJ SO, ČE JIH BODO SPREJELI JIH BODO, ČE NE JE TO NJIHOV PROBLEM! KER SE NE SPREMINJAJO ZATO, DA BODO VŠEČ DOLOČENI POPULACIJI, ZA KATERO SPLOH NI REČENO, DA JE NAJBOLJŠA! IN TAKŠNEGA KAKRŠEN SI TE SPREJMEJO LJUDJE, KI IMAJO PRI SEBI RAZČIŠČENO. ZAVEDAJO SE SVOJIH NAPAK IN POMNJKLIVOSTI IN ZATO SPREJEMAJO TUDI TVOJE, SKUPAJ V "PAKETU" Z VSEM OSTALIM. TAKŠNIH LJUDI JE ČLOVEK LAHKO VESEL, VEDNO SE LAHKO NA NJIH OBRNE, VEDNO JE LAHKO VESEL NJIHOVEGA POZDRAVA, OBISKA, SREČANJA, SMS-ja...

VESELA SEM, DA IMAM VELIKO TAKŠNIH "NORMALNIH" LJUDI OKOLI SEBE, PA ČEPRAV SO DEJANSKO RAZKROPLJENI PO CELI SLOVENIJI.
=0)

Pa kaj bi toliko o torku, dans je tko in tko že sreda...=0)

3 komentarji:

Ana pravi ...

no tole si pa ok napisala

sem brez komentarjev

sam tole bi rada rekla, v avtobusu pa res ni klopi, ampak so zici

tigr92 pravi ...

haha, ja hvala=0)

Am, tele klopi so pa namenoma, ker pač ponavadi se kj naučiš v šolskih klopeh...in pač zato avtobusne klopi.

Katja pravi ...

ODLIČNO!!!

Sem navdušena nad tvojim pisanjem in predvsem razmišljanjem. Še dobro, da si me tolkrat spomnila, da si stara 16 ... ::)))